Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις καταρτίζονται σύμφωνα με τον Νόμο για την Προστασία των Καταναλωτών (ZVPot), βάσει των συστάσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου και διεθνών κωδικών για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα https://homewise.gr, Συμφωνείτε με όλους τους όρους πώλησης που αναφέρονται παρακάτω.
Στοιχεία εταιρείας:
E home-wise MON IKE
Ιπποκράτους 4 Αθήνα
τκ. 10679
ΑΦΜ: 801832191
ΔΟΥ: Δ Αθηνών
Αρ.ΓΕΜΗ: 164175301000
E-mail: support@homewise.gr
Επιχειρηματικοί όροι
Οι Γενικοί Όροι ισχύουν για συμβάσεις μεταξύ της E home-wise MON IKE και πελατών μέσω του διαδικτυακού μας καταστήματος homewise.gr
Ο αγοραστής μπορεί να είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο, λαμβάνοντας υπόψη τις πληροφορίες που παρέχονται κατά την παραγγελία. Ένας πελάτης που είναι φυσικό πρόσωπο και αγοράζει ή χρησιμοποιεί αγαθά και υπηρεσίες για σκοπούς που δεν σχετίζονται με την επαγγελματική ή κερδοφόρα δραστηριότητά του υπόκειται στις διατάξεις του νόμου που διέπει την προστασία των καταναλωτών. Σε περιπτώσεις όπου η παραγγελία εκτελείται μέσω του διαδικτυακού καταστήματος homewise.gr Από φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί κερδοφόρα δραστηριότητα, ανεξάρτητα από τη νομική του οργανωτική μορφή, υπόκειται σε νομικές διατάξεις που ρυθμίζουν την προστασία των καταναλωτών μόνο σε περιπτώσεις όπου αυτό προβλέπεται ειδικά από τον προαναφερθέντα νόμο.
Σας συνιστούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις προτού χρησιμοποιήσετε το homewise.gr Ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο αγοραστής δεσμεύεται από τους γενικούς όρους που ισχύουν κατά τη στιγμή της αγοράς (πραγματοποιώντας την ηλεκτρονική παραγγελία).
Κατά την παραγγελία, στο χρήστη υπενθυμίζονται οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις της σύμβασης και επιβεβαιώνει τις γνώσεις του με την παραγγελία.
Σύναψη της σύμβασης
Σύμβαση αγοράς μεταξύ της E home-wise MON IKE και των πελατών του διαδικτυακού καταστήματος homewise.gr ολοκληρώνεται όταν η εταιρεία homewise.gr στέλνει στον πελάτη το πρώτο e-mail επιβεβαιώνοντας την παραγγελία. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, όλες οι τιμές και άλλοι όροι έχουν καθοριστεί και ισχύουν τόσο για την E home-wise MON IKE όσο και για τη homewise.gr και για τον αγοραστή.
Το συμβόλαιο πωλήσεων (δηλαδή το πρώτο μήνυμα κατάστασης ηλεκτρονικής παραγγελίας) αποθηκεύεται ηλεκτρονικά στον διακομιστή της homewise.gr και είναι διαθέσιμο στους πελάτες μέσω του “λογαριασμού μου” και email.
Τιμή και ενημερωμένα δεδομένα
Οι τιμές είναι σε EUR και περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Οι πληρωτές ΦΠΑ υποχρεούνται να παρέχουν τον φορολογικό τους κωδικό κατά την εγγραφή. Η E home-wise MON IKE προσπαθεί να φροντίσει όσο το δυνατόν περισσότερο την επικαιρότητα και την ορθότητα των δεδομένων που περιέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα homewise.gr. Ωστόσο, ο χρόνος παράδοσης ή η τιμή μπορεί να αλλάξει τόσο γρήγορα που η E home-wise MON IKE μερικές φορές αποτυγχάνει να διορθώσει δεδομένα σε ιστοσελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, η E home-wise MON IKE ειδοποιεί τον πελάτη για τις αλλαγές και του επιτρέπει να αποσυρθεί από τη σύμβαση ή να αντικαταστήσει το παραγγελθέν είδος.
Κόστος και χρόνος παράδοσης
Εντός Αττικής: 4€
Εκτός Αττικής: 6€
Βαριά προϊόντα (έπιπλα) : 8€
Η παράδοση είναι με την αναφερόμενη χρέωση, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά.
Σε περίπτωση παραγγελίας εκτός Αττικής, η αποστολή σας παραδίδεται από υπάλληλο ταχυδρομείου, αλλά εάν η παραγγελία είναι με παράδοση εντός νομού, σας παραδίδουμε τα προϊόντα το συντομότερο δυνατό με το όχημα παράδοσης ή με συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών.
Παραδίδουμε τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν στο ηλεκτρονικό κατάστημα homewise.gr το συντομότερο δυνατόν κατά κανόνα, τα παραγγελθέντα αντικείμενα αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα και παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.
Παράδοση στη διεύθυνση κατά την παράδοση:
Η homewise.gr παραδίδει τα παραγγελθέντα προϊόντα στη διεύθυνση που καθορίζεται ως διεύθυνση παράδοσης. Το κόστος της προμήθειας για πληρωμή μετά την παραλαβή δεν συμπεριλαμβάνεται στο κόστος παράδοσης και ανέρχεται σε 2,00 €, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.
Οι παραδόσεις γίνονται κυρίως το πρωί. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η παραλαβή της αποστολής κατά τη στιγμή της παράδοσης, μπορεί στη συνέχεια να παραληφθεί στο πλησιέστερο κατ/μα της εταιρίας ταχυμεταφορών που επιλέχθηκε(15 ημέρες).
Για παράδοση σε άλλες χώρες της ΕΕ και τρίτες χώρες, το κόστος παράδοσης ορίζεται διαφορετικά και πάντα κατόπιν συνεννόησης με τη homewise.gr.
Τρόποι πληρωμής
Το ηλεκτρονικό κατάστημα homewise.gr Ενεργοποιεί τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
- Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση
Τα προϊόντα θα παραδοθούν αμέσως μετά την παραλαβή της πληρωμής στον εταιρικό μας λογαριασμό. - Πληρωμή κατά την παράδοση (αντικαταβολή)
Με τον τρόπο πληρωμής κατά την παραλαβή, η τιμή αγοράς και το κόστος παράδοσης ύψους 4,00 € εντός Αττικής και 6,00 € εκτός νομού καταβάλλονται απευθείας στον ταχυμεταφορέα κατά την παραλαβή του πακέτου. Το κόστος αντικαταβολής ύψους 2,00€ δεν συμπεριλαμβάνεται στο κόστος παράδοσης. - Πληρωμή με χρήση Πιστωτικής κάρτας με την εγγύηση της Viva Wallet με επιπλέον κόστος στην τιμή αγοράς που περιλαμβάνει το κόστος παράδοσης ύψους 4,00 € εντός Αττικής και 6,00 € εκτός νομού και συμεριλαμβάνεται στη χρέωση της πιστωτικής κάρτας. Τα προϊόντα θα παραδοθούν αμέσως μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής στον εταιρικό μας λογαριασμό.
Διαδικασία αγοράς
Για να μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα από το κατάστημά μας, μπορείτε να τα τοποθετήσετε ελεύθερα στο καλάθι, από το οποίο μπορείτε, σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη, να τα αφαιρέσετε ανά πάσα στιγμή. Εάν κάνετε μια αγορά, απλώς μεταβείτε στη φόρμα παραγγελίας ή στο καλάθι αγορών, η οποία βρίσκεται στο κάτω μέρος των σελίδων και την οποία μπορείτε να πραγματοποιήσετε τροποποίηση ανά πάσα στιγμή. Θα σας στείλουμε ένα email ή θα σας καλέσουμε μέσω τηλεφώνου (της επιλογής σας) εντός 24 ωρών και θα επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας.
Έτσι, η διαδικασία παραγγελίας προϊόντων:
- Περιήγηση στο κατάστημα
- αγορά (παραγγελία) του προϊόντος
- επιβεβαίωση παραγγελίας
Σε περίπτωση προβλημάτων ή πιθανών ερωτήσεων, είμαστε στη διάθεσή σας:
e-mail: info@homewise.gr
Πολιτική επιστροφής προϊόντων
Ο αγοραστής των προϊόντων που παραγγέλθηκαν στο ηλεκτρονικό κατάστημα homewise.gr, σύμφωνα με την προαναφερθείσα νομοθεσία, έχει το δικαίωμα να ειδοποιήσει την εταιρεία εντός 14 ημερών από την παραλαβή των αγαθών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@homewise.gr για απόσυρση από τη σύμβαση χωρίς να δοθεί λόγος για την απόφασή του.
Το μόνο κόστος που βαρύνει τον αγοραστή σε σχέση με την απόσυρση από τη σύμβαση είναι το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.
Ενημερώστε μας γραπτώς σχετικά με την αναμενόμενη επιστροφή στην επαφή email: info@homewise.gr.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στον πωλητή το αργότερο 14 ημέρες από την ειδοποίηση υπαναχώρησης από τη σύμβαση (αγορά). Η προθεσμία λήγει από την επόμενη ημέρα από την ημερομηνία παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων. Για τους σκοπούς απόσυρσης από τη σύμβαση, ο καταναλωτής μπορεί προαιρετικά να χρησιμοποιήσει το συνημμένο έντυπο υπαναχώρησης. Ανεξάρτητα από τη μορφή ακύρωσης, ο καταναλωτής πρέπει να παρέχει στην εταιρεία αντίγραφο του τιμολογίου.
Τα παραληφθέντα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, αμετάβλητα και στην αρχική συσκευασία.
Η εταιρεία επιστρέφει στον αγοραστή τις πληρωμές που έλαβε με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο αγοραστής και, εάν ο αγοραστής συμφωνήσει, το πληρωμένο ποσό των παραγγελθέντων αγαθών επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό του χρήστη. Οι επιστροφές χρημάτων θα γίνουν το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την παραλαβή της ειδοποίησης ανάκλησης. Προκειμένου να εξασφαλιστεί η βεβαιότητα, η ακρίβεια και η επικαιρότητα της επιστροφής και να καταγραφεί η πληρωμή, η επιστροφή της πληρωμής στον αγοραστή με συμφωνία γίνεται με μεταφορά στον λογαριασμό συναλλαγής του. Η εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την πληρωμή έως ότου παραλάβει τα επιστρεφόμενα αγαθά ή έως ότου ο καταναλωτής αποστείλει απόδειξη ότι τα αγαθά έχουν επιστραφεί, όποιο από τα δύο είναι πρώτο.
Στείλτε τα επιστρεφόμενα προϊόντα στη διεύθυνση:
E home-wise MON IKE
Ιπποκράτους 4 Αθήνα τκ 10679
Παρακαλώ ειδοποιήστε μας στη διεύθυνση e-mail: support@homewise πριν επιστρέψετε τα προϊόντα
Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ των μερών, ο καταναλωτής δεν έχει κανένα δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση:
- αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ακριβείς οδηγίες του καταναλωτή και προσαρμοσμένα στις προσωπικές του ανάγκες.
- αναλώσιμα αγαθά ή λήγουν γρήγορα,
- σχετικά με την παροχή υπηρεσιών, εάν η εταιρεία εκπληρώσει πλήρως τη σύμβαση και η παροχή υπηρεσιών έχει ξεκινήσει με βάση τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του καταναλωτή και με τη συγκατάθεση να χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση όταν η εταιρεία την εκπληρώνει πλήρως
- την παροχή σφραγισμένων ηχογραφήσεων ή εγγραφών βίντεο και προγραμμάτων υπολογιστή, εάν ο καταναλωτής έχει ανοίξει τη σφραγίδα ασφαλείας μετά την παράδοση.
- την προμήθεια εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, εκτός από την περίπτωση συμβολαίων συνδρομής για την προμήθεια τέτοιων δημοσιεύσεων,
- σχετικά με την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εάν ο καταναλωτής έχει ανοίξει τη σφραγίδα μετά την παράδοση.
- σχετικά με την παράδοση αγαθών που, από τη φύση τους, αναμειγνύονται αδιαχώριστα με άλλα αντικείμενα.
- διαμονή που δεν προορίζεται για μόνιμη κατοικία, μεταφορά αγαθών, ενοικίαση οχημάτων, προετοιμασία και παράδοση τροφίμων ή υπηρεσιών αναψυχής όπου η εταιρεία αναλαμβάνει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία ή εντός μιας συγκεκριμένης περιόδου.
- σχετικά με την παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό, εάν η παροχή της υπηρεσίας έχει ξεκινήσει με τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του καταναλωτή και με τη συγκατάθεση να χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
Έντυπο υπαναχώρησης:
http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf
Εγγυήσεις και σφάλματα υλικού
Τα παράπονα που προέρχονται από ένα υλικό και έχουν ελάττωμα μπορούν να επιστραφούν από τον καταναλωτή σύμφωνα με τη νομοθεσία που διέπει την προστασία των καταναλωτών για τυχόν αγαθά που αγοράζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα homewise.gr, εφόσον το αγαθό που αγοράζεται έχει υλικό ελάττωμα.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία που διέπει την προστασία των καταναλωτών, το σφάλμα είναι σημαντικό:
- εάν το αντικείμενο δεν έχει τις απαραίτητες ιδιότητες για την κανονική χρήση ή το μάρκετινγκ
- εάν το αντικείμενο δεν διαθέτει τις απαραίτητες ιδιότητες για την ειδική χρήση για την οποία ο αγοραστής το αγοράζει, αλλά το οποίο ήταν γνωστό στον πωλητή ή έπρεπε να το γνωρίζει
- εάν το αντικείμενο δεν έχει τις ιδιότητες που έχουν συμφωνηθεί ή συνταγογραφηθεί ρητά ή σιωπηρά
- εάν ο πωλητής έχει παραδώσει κάτι που δεν ταιριάζει με το μοντέλο αγοράς, εκτός εάν το μοντέλο έχει εμφανιστεί μόνο για σκοπούς ειδοποίησης.
Λόγω υλικών ελαττωμάτων, ο καταναλωτής μπορεί να διεκδικήσει το ελάττωμα από τον πωλητή εντός 2 μηνών από την ανακάλυψη του υλικού ελαττώματος ή εντός 2 ετών από την παραλαβή των αγαθών από τον αγοραστή.
Ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει με δική του επιλογή: την εξάλειψη του ελαττώματος, την επιστροφή του ποσού που καταβλήθηκε ανάλογα με το ελάττωμα, την αντικατάσταση των αγαθών ή την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού.
Κατά την άσκηση των δικαιωμάτων βάσει αυτού του τίτλου, ο καταναλωτής πρέπει να περιγράψει το ελάττωμα λεπτομερέστατα στον έμπορο στην ειδοποίηση του ελαττώματος και να επιτρέψει στον πωλητή να επιθεωρήσει το προϊόν. Εάν το ελάττωμα δεν αμφισβητηθεί, ο έμπορος πρέπει να συμμορφωθεί με το αίτημα του καταναλωτή το συντομότερο δυνατό, αλλά όχι αργότερα από 8 ημέρες. Ωστόσο, σε περίπτωση διαφωνίας σχετικά με το ελάττωμα, ο έμπορος πρέπει να παράσχει στον καταναλωτή γραπτή απάντηση εντός 8 ημερών.
Το δικαίωμα ανταλλαγής αγαθών, επιστροφή της τιμής αγοράς, εγγύηση, υλικές ατέλειες και υπηρεσίες που παρέχονται λανθασμένα ρυθμίζεται λεπτομερέστερα από τις διατάξεις του νόμου για την προστασία των καταναλωτών.
Μπορείτε να βρείτε τη φόρμα καταγγελίας σφάλματος υλικού εδώ. Στείλτε τη συμπληρωμένη φόρμα για να ζητήσετε ένα ελάττωμα υλικού στα αγορασμένα προϊόντα στη διεύθυνση e-mail: support@homewise.gr
Στείλτε τα επιστρεφόμενα προϊόντα στη διεύθυνση:
E home-wise MON IKE
Ιπποκράτους 4 Αθήνα τκ 10679
Παρακαλώ ειδοποιήστε μας στη διεύθυνση e-mail: info@homewise.gr πριν επιστρέψετε τα αγαθά.
Περιορισμός ευθύνης
Η homewise.gr δεσμεύεται να διασφαλίσει την επικαιρότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που δημοσιεύονται στους ιστότοπούς της. Ωστόσο, ο χρόνος παράδοσης ή η τιμή μπορεί να αλλάξει τόσο γρήγορα που homewise.gr μερικές φορές αποτυγχάνει να διορθώσει δεδομένα σε ιστοσελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, η homewise.gr ειδοποιεί τον πελάτη για τις αλλαγές και του επιτρέπει να αποσυρθεί από τη σύμβαση ή να αντικαταστήσει το παραγγελθέν είδος.
Αποποίηση ευθυνών
Σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων στον ιστότοπο homewise.gr, Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε τυχόν παραγγελίες που έχουν υποβληθεί από τεχνικό σφάλμα. Εάν η παραγγελία σας ακυρωθεί, θα σας ειδοποιήσουμε το συντομότερο δυνατό και θα σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα.
Καταγγελίες και διαφορές
Σε περίπτωση παραπόνων, διαφορών, προβλημάτων, ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με τον προμηθευτή μέσω e-mail στο support@homewise.gr . Η καταγγελία αποστέλλεται μέσω e-mail support@homewise.gr. Η διαδικασία προσφυγής είναι εμπιστευτική.
Όλα τα παράπονα που θα υποβληθούν στην E home-wise MON IKE θα απαντηθούν μέσω e-mail ή τηλεφώνου το συντομότερο δυνατό και εντός του πεδίου των νομικών υποχρεώσεων ανάλογα με το είδος της καταγγελίας
Εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών
Σύμφωνα με τους νομικούς κανονισμούς, δεν αναγνωρίζουμε κανέναν πάροχο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών καταναλωτή ως αρμόδιο για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών που ενδέχεται να κινηθεί από τον καταναλωτή σύμφωνα με τη νομοθεσία που διέπει την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών. Η εταιρεία E home-wise MON IKE, η οποία ως προμηθευτής αγαθών και υπηρεσιών επιτρέπει στο διαδικτυακό κατάστημα homewise.gr και δημοσιεύει στον ιστότοπό του έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο πλατφόρμα ως προς την διαδικτυακή εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές στο σύνδεσμο ΕΔΩ .